Tuesday 5 October 2010

Peles

Peles and Pelisor Castle - Sinaia, Prahova - Romania




18 comments :

CalinMirisan said...

nota 10!

Silviu said...

superbe! se poate recunoaste stilul tau :)

Cait said...

Love these! Aceste fotografii sunt minunat. Did I say that correctly?

Unknown said...

Unele dintre cele mai frumoase castele ale lumii, iar prin fotografiile tale au devenit de nepretuit :)

Dani said...

Super coloristica si foarte interesant unghiul. Ce ma surprinde cel mai mult in pozele tale e claritatea si "naturaletea" cerului. Devaluie-ne si noua muritorilor de rand putin din tainele acestor superbe creatii, folosesti vreun filtru special, e totul obtinut prin setarile camerei si focalizarea perfecta, postprocesare ulterioara. Enlight us please 'cause we'll die to know.

Pizarro said...

Precioso castillo.
SAludos.

liviu.capitan said...

super poze ca de obicei
revin cu placere pe aici
numai bine!

Adrian Petrisor said...

Multumesc mult de tot !!! a bucur ca va plac :)

Cait Wade, it's correct..but you forgot an `e` after `minunat`, the plural :D Thank you so much ! Appreciate your effort !!!

Stranger in the night, setarile culorilor sunt din camera, am folosit un filtru de polarizare care m-a ajutat cu cerul iar claritatea vine din sharpul obiectivului. Mersi mult !

bogudan said...

super, am vazut pelesul si cu ochiul da parca nu era asa frumos :)

pgogo said...

Super. Ai prins esenta acestui monument...

. said...

frumos :)

. said...

frumos... felicitari

Bratila Loredana said...

Stii ca trebuie sa ceri acordul institutiei sa postezi fotografiile, pentru este patrimoniu national?:P
Eram in concediu si vizitam ca muritorul de rand. Am platit o exorbitanta taxa foto si ne am tiganit cu domanele responsabile cu contractele doar pentru ca aveam un aparat foto mai voluminos si in consecinta puteam sa "incalcam pretioaselel legi ale patrimoniului".
Sunt frumoase fotografiile tale.

JOAN GONZÁLEZ_MIRATGES said...

HOLA ADRIAN

BUENOS PAISAJES

SALUT
JOAN

Anonymous said...

... o pata de culoare printre culori

magda said...

Frumos....nu am fost niciodata!

Adrian Petrisor said...

Multumesc mult !!! :)
Loredana..as fi platit si eu taxa foto, dar era foarte multa lume si nu mi-ar fi iesit ce vroiam :) Superb si interiorul, cine stie poate o sa mai trec pe acolo si am sa fac ceva panorame interioare :D

Călin J. said...

Grozav de frumoase toate.