Thursday 28 October 2010

Manastirea Barsana - Maramures

27 comments :

Stefan Chirobocea said...

f frumos!

Cristian Ion said...

excelent, culorile sunt de vis ... bravo Adi

Madalina Dascalu said...

frumoase culori

Anonymous said...

Imi place cum ti-a iesit, mai ales ca zona o cunosc foarte bine.

Alina said...

Tot complexul de la Barsana este deosebit, merita vazut si fotografiat. Am fost si eu acum 7 ani...nu am poze ci doar amintiri frumoase. Felictari pentru fotografie!

Catalin Negru said...

Superba imaginea!
O manastire de suflet!
Felicitari

黄清华 Wong Ching Wah said...

So beautiful, does not look real..
Wonderful capture !

Irina said...

Foarte frumoasa!

Gonzalo g. Arroyo said...

amazing your last pics, love them mate.

Alexander DeLarge said...

As magical as a fairytale. Really loved the colours and the general composition.

Greetings, Alex.

CalinMirisan said...

superb incadrata!

Adrian Petrisor said...

Thanks !!!!! :)

ARIPI DE FLUTURE said...

superba

PUNT 7 © said...

Magnífica, excelente edición!!

Anonymous said...

Stii ce mi-a inspirat fotografia ta?? O poveste... Superb tot ce fotografiezi si mai ales cum..

Gasesc o asemanare intre pozele tale si tablourile lui Gheorghe Ciobanu. Daca ai timp, intra pe site-ul lui. Sigur ai sa zambesti si ai sa (ma) intelegi. Alexandra.

Test said...

Imi place cum te conduce drumul de jos spre manastire. Excelenta compozitie. Ca de obicei.

Unknown said...

Imi este greu sa cred ca inca mai exista asa ceva in Romania

Andrei said...

lumina a iesit foarte bine .. avand in vedere ca nu prea era vreme de pozat :)

de compozitie nu am ce sa comentez :)

felicitari si din partea mea !

pgogo said...

Foarte frumoasa imaginea si colorata.

liviu.capitan said...

am fost pe aici
e un colt d rai

Carolina Louback said...

Fotografas muito bem. Encantada.

Orlando said...

Foarte bine facuta fotografia, dupa ochiul meu de amator, imi place cum te joci cu LightRoom, fara a exagera catusi de putin, dar trecand peste fotografii mai vechi, mi-a venit in minte ceva... de ce nu incerci si putin Tilt Shift ? Sunt cateva fotografii care, cred eu, ar avea un impact mai puternic.
Bafta.

jelly beans said...

great shot; that's so beautiful! I've scrolled your photos, you are a very talented photographer, also a very stylish photographer ;)

http://kammyjey.blogspot.com

HitomiNeko said...

wow that is so beautiful !!

Catalin said...

Ştii care e păcăleala?
În imagine este vorba despre clădirea administrativă din complex...
Culorile sunt frumoase, e adevărat, însă imaginea ar fi fost şi mai tare dacă nu avea oameni în ea...

Adrian Petrisor said...

Multumesc mult tuturor !!!
Catalin Orlando, chiar ma gandesc la un Tilt & Shift, dar inca nu am strans destule imagini pe gustul meu :)
Catalin Fudulu..am fotografiat tot complexul, am vrut sa postez mai multe cadre, dar am ramas la acesta fiindca nuam fost multumit de lumina sid e ce a iesit...si atunci ramas titlul acesta. Greu de scos oamenii din peisaj fiindca era o zi foarte alomerata cu multi turisti, dar mie mi-a placut asa, si de data asta chiar nu vad cadrul fara ei, desi nu sunt adeptul includerii oamenilor in peisaj :P

Floarea bunica said...

Nu am cuvinte.Superb!